Sådan foregår processen

Fra uforpligtende tilbud til indgået aftale:

  • Udfyld formularen og indsend den.
  • Vi vender retur med et tilbud og bekræftelse på dato. Tilbuddet udarbejdes på baggrund af dine behov og ønsker, og du modtager det typisk inden for to hverdage. Tilbuddet er gratis og helt uforpligtende!
  • Først når du endeligt har godkendt det fremsendte tilbud, er aftalen bindende.

En grundig screening

Tilbudsformularen er lidt mere omfattende end en typisk kontaktformular. Det er for at sikre, at vi har alle de oplysninger vi skal bruge for at kunne udarbejde et godt tilbud til dig. Tak fordi du udfylder formularen grundigt!

Tilbudsformular

Udfyld formularen herunder, tak!

    Dit navn*
    Din e-mail*
    Din virksomhed
    Telefonnummer*
    Din adresse*
    Sørg for at inkludere din fulde adresse, inklusive dit postnummer, da dette er den adresse, vi vil bruge til dit papirarbejde, fakturering mm.
    Hvilken pakke har du valgt?*
    Hvilket niveau af eksklusivitet går du efter?*
    Ønsker du tilvalg af teambuilding?*
    Her kan du vælge én eller flere tilvalgsaktiviteter. Bemærk: Der er ingen garanti for, at alle aktiviteter kan gennemføres, da flere leveres af eksterne samarbejdspartnere.
    Hvilken dato skal arrangementet foregå?*
    Hvis du ikke har fastsat en konkret dato endnu, så skriv en periode (uge, måned) eller noter flere mulige datoer.
    Hvilket tidsrum ville være optimalt for dig?*
    Noter tidsrum, fx. 13-16. Du kan også skrive formiddag, eftermiddag eller aften.
    Skal du bruge vores hjælp til at finde en passende naturplads?*
    NB! Du kan vælge at benytte en privat plads eller selv finde tilgængelige bål- og shelterpladser i dit nærområde på www.udinaturen.dk. Hvis du ønsker min hjælp, må du gerne angive hvor primitiv pladsen må være (adgang til toilet mm.) i beskrivelsen af arrangementet.
    Hvor skal arrangementet foregå?*
    Notér adressen for arrangementet. Hvis du ikke kender adressen, så notér by, område eller landsdel
    Antal deltagere?*
    Hvem er deltagerne?*
    Beskriv deltagerne, fx. kønsfordeling, alder og evt. beskæftigelse. Notér også, hvis der er deltagere, der ikke taler dansk.
    Beskrivelse af arrangementet?*
    Hvad er anledningen til dagen og formålet med aktiviteten? Vi vil også gerne høre om, hvordan aktiviteten indgår i jeres øvrige program.
    Hvad er jeres fokus for dagen?*
    Hvad kunne du godt tænke dig teamet kommer hjem med, når dagen er gået? Sæt kryds I ét eller flere af de udsagn, der gælder for jer.
    Fortæl os mere om din virksomhed*
    Inkluder venligst typen af din virksomhed og branche.
    Hvad har fået dig til at vælge outdoor cooking?*
    Hvordan fandt du frem til Bona Fide Outdoor?*
    Dine data*
    Vi bruger de oplysninger, du angiver i denne formular, til at oprette dit kontraktoplæg og behandle dit projekt. Du kan til enhver tid anmode om at gennemgå hvordan og hvor vi gemmer dine oplysninger eller anmode om at blive fjernet fra vores filer ved at sende os en e-mail.
    Er der andet vi skal vide?
    Vi dykker ned i flere detaljer om arrangementet, når du er officielt booket ind, men hvis der er noget, du mener, vi bør vide på forhånd, så skriv det her.